27 Ekim 2014 Pazartesi

HAZIR PUDİNG İLE SPANGLE....

 Hazır puding her an elimizin altında bizim kurtarıcımız olur... Ama ben hazır pudingin o direk pişmiş halini sevmem soğuduktan sonra sert bir hal alır... Sütlü tatlıları daha yumuşak ve akışkan kıvam severim...

Bu sebepten hazır puding pişirdiğimde içine bişeyler ilave etmeden durmam....

İşte bu kez pişirdiğim çikolatalı  pudingi daha da lezzetlendirmenin yolunu krema ve çikolata  ile yakaladım. ...
1 paket Çikolatalı puding...

Üzerindeki tarif gibi pişirilir....
Pişen pudingin içine 1 paket taze krema ve 1 paket bitter çikolata ilave edilir bir taşım kaynayan puding ocaktan alınır...

Benim önceden kalmış  keklerim vardı onları kupların içine yerleştirdim üzerine pudingi döküp oda sıcaklığına gelmesi için tezgahta bıraktım....

Oda sıcaklığına gelen pudingleri dolaba kaldırıp soğuduktan sonra afiyetle yiyebilirsiniz. ...

4 yorum:

buzlubadem dedi ki...

Puding çekiyordu canım. Bu tarif iyi fikir olmuş.

Adsız dedi ki...

merhaba

alakasız olucak ama tatlıyı koyduğunuz cupları nerden aldığınızı öğrenebilir miyim?uzun zamandır böyle birşey arıyordum.

meleginmarifetleri dedi ki...

Bu kupları züccaciyenin birinden dondurma kasesi diye almıştım..

Unknown dedi ki...

Sıcak pudinge sıvı krema eklenebilir mi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...